ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Η συγκεκριμένη έκδοση ικανοποιεί το αίτημα της ελληνικής επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας για ένα σύγχρονο και συγχρόνως εμπλουτισμένο με πρακτικές εφαρμογές βιβλίο, ως πηγή χρήσιμης και ανεξάντλητης γνώσης, για όλους όσους ασχολούνται ακαδημαϊκά, ερευνητικά αλλά και στην πράξη με θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής και μάρκετινγκ...

 

Τιμή: € 79,00

Κωδικός: 1-003-103-003

Ποσότητα

 

A A

 
Συγγραφέας: KOTLER PHILIP, ARMSTRONG GARY
Έτος 'Εκδοσης: 2009
Αριθμός σελίδων: 908

x
Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;