MARKETING ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ

Το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης, που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία, είναι ένας εφαρμοσμένος κλάδος της επιστήμης του marketing, ο οποίος ασχολείται με την ικανοποίηση των αναγκών του ναυλωτή-φορτωτή για θαλάσσια μεταφορά αγαθών, με πρωταρχικό σκοπό το κέρδος της επιχείρησης.  Η ικανοποίηση αυτή προϋποθέτει από τη μια πλευρά σωστή διάγνωση της ναυτιλιακής αγοράς για την κατανόηση και πρόβλεψη των επιθυμιών και μεταφορικών αναγκών του πελάτη (ναυλωτή-φορτωτή), και από την άλλη κατάλληλη οργάνωση, σχεδιασμό και έλεγχο των μέσων που διαθέτει η ναυτιλιακή επιχείρηση.  Όσο περισσότερο η ναυτιλιακή επιχείρηση προσπαθεί να ανακαλύψει τι επιθυμούν οι πελάτες της, να προσαρμόζει την πολιτική ναυλώσεων στις απαιτήσεις τους, να προσφέρει κατάλληλες μεταφορικές υπηρεσίες για να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους να "διαπραγματεύεται" το ναύλο σε συνάρτηση με αυτό που προσφέρει, καθώς και να επικοινωνεί αποτελεσματικά με την αγορά στην οποία στοχεύει, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να πετύχει την καταλληλότερη, αποδοτικότερη και μακροβιότερη εμπορική απασχόληση των πλοίων της.

  • Εφαρμογή του Marketing στις Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις
  • Πολιτική Ναυλώσεων στις Αγορές Δεξαμενοπλοίων και Πλοίων Εμπορευματοκιβωτίων
  • Μεθοδολογία Έρευνας
  • Ευρήματα Ποιοτικής Έρευνας:Μarketing στις Μεγαλύτερες Ναυτιλιακές Εταιρείες του Κόσμου
  • Ευρήματα Ποσοτικής Έρευνας:Marketing στις Ναυτιλιακές Εταιρείες της Ελλάδας
 

Τιμή: € 35,00

Κωδικός: 1-003-91-001

Ποσότητα

 

A A

 
Συγγραφέας: ΕΥΗ Η. ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ
Έτος 'Εκδοσης: 2006
Αριθμός σελίδων: 552

x
Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;