ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Βασικό Μάρκετινγκ περιγράφει με επιστημονικό κα παράλληλα κατανοητό τρόπο τη θεωρία του marketing αλλά και την εφαρμογή του, προσφέροντας σύγχρονη και ουσιαστική γνώση. 

Το βιβλίο καλύπτει πλήρως τα ενδιαφέροντα του ακαδημαϊκού χώρου και των στελεχών της αγοράς αναφορικά με την τεχνογνωσία του marketing και της διαφήμισης.  Αναφέρεται διεξοδικά στη φιλοσοφία του marketing, στις διαδικασίες που απαιτούνται για την εισαγωγή του, εξετάζει την "ανατομία" -ψυχολογία του καταναλωτή, αναλύει τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς και προβληματίζει όσον αφορά τη διαμόρφωση πολιτικής marketing. 

Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που θέλουν με συνοπτικό και γρήγορο τρόπο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το marketing, ενώ απευθύνεται και σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι προσπαθούν να καταλάβουν τον καταναλωτή προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του. 

Στο βιβλίο εξετάζονται τα παρακάτω θέματα:

  • Η έννοια του marketing
  • Ο προσανατολισμός στην αγορά
  • Το περιβάλλον της αγοράς
  • Τμηματοποίηση
  • Καταναλωτική συμπεριφορά
  • Έρευνα αγοράς
  • Μείγμα marketing
  • Πολιτική Προϊόντος
  • Πολιτική Διανομής
  • Πολιτική Επικοινωνίας
  • Πολιτική Τιμολόγησης
 

Τιμή: € 16,00

Κωδικός: 1-003-92-001

Ποσότητα

 

A A

 
Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Έτος 'Εκδοσης: 2006
Αριθμός σελίδων: 242

x
Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;