ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Κάθε τουριστική επιχείρηση αναζητά τις κατάλληλες απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:
-Πώς θα ανταπεξέλθουμε στον έντονο ανταγωνισμό;
-Ποιοι παράγοντες διαμορφώνουν σήμερα το τουριστικό προϊόν;
-Πώς μπρούμε να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του τουρίστα και να ανακαλύψουμε τι τον επηρεάζει στις αποφάσεις του;
-Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας;
-Πώς θα ενσωματώσουμε τις νέες τεχνολογίες για να βελιτώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας;

Στα παραπάνω ερωτήματα απαντά το παρόν βιβλίο, καλύπτοντας με εμπεριστατωμένο τρόπο όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που υπάγονται στο πλαίσιο της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ σε μικροτουρισιτκό και μακροτουριστικό επίπεδο, με ιδιαίτερη έφμαση στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας.  Το βιβλίο πραγματεύεται θέματα όπως:

  • Καθοριστικοί παράγοντες εξέλιξης του μάρκετινγκ
  • Βασικές αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ
  • Περιβάλλον μάρκετινγκ
  • Καταναλωτική Συμπεριφορά
  • Διαδικασία πραγματοποίησης αγοράς
  • Τμηματοποίηση αγοράς
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Σχεδιασμός πλάνου μάρκετινγκ
  • Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων
 

Τιμή: € 28,00

Κωδικός: 1-003-94-001

Ποσότητα

 

A A

 
Συγγραφέας: ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Έτος 'Εκδοσης: 2007
Αριθμός σελίδων: 315

x
Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;