Κάθε τουριστική επιχείρηση αναζητά τις κατάλληλες απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:
-Πώς θα ανταπεξέλθουμε στον έντονο ανταγωνισμό;
-Ποιοι παράγοντες διαμορφώνουν σήμερα το τουριστικό προϊόν;
-Πώς μπρούμε να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του τουρίστα και να ανακαλύψουμε τι τον επηρεάζει στις αποφάσεις του;
-Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας;
-Πώς θα ενσωματώσουμε τις νέες τεχνολογίες για να βελιτώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας;
Στα παραπάνω ερωτήματα απαντά το παρόν βιβλίο, καλύπτοντας με εμπεριστατωμένο τρόπο όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που υπάγονται στο πλαίσιο της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ σε μικροτουρισιτκό και μακροτουριστικό επίπεδο, με ιδιαίτερη έφμαση στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας. Το βιβλίο πραγματεύεται θέματα όπως:
Τιμή: € 28,00
Κωδικός: 1-003-94-001
Συγγραφέας: | ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
Έτος 'Εκδοσης: | 2007 |
Αριθμός σελίδων: | 315 |