Μετατρέψτε τους δυσαρεστημένους πελάτες
σε κέρδος για την επιχείρησή σας
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη της επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών;
Αντί να ξοδεύεται χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας !!
Στόχος του βιβλίου είναι να κατανοήσουν οι επιχειρηματίες αλλά και οι υπάλληλοι, ότι ένα παράπονο δεν αποτελεί μπελά για την επιχείρηση, αλλά δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της.
Η σωστή διαχείριση των παραπόνων μπορεί να προσφέρει στην επιχείρηση πανίσχυρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να επιδείξουν πιο υπεύθυνη στάση έναντι των δυσαρεστημένων πελατών τους και οι οποίες αναζητούν τη συνεχή βελτίωση είναι αυτές που θα επωφεληθούν τα μέγιστα διαβάζοντας αυτό το βιβλίο.
Πελάτες και Παράπονα
Διαχείριση των Παραπόνων
Ενθάρρυνση των Παραπόνων
Τιμή: € 18,00
Κωδικός: 1-003-82-002
Συγγραφέας: | ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Έτος 'Εκδοσης: | 2008 |
Αριθμός σελίδων: | 187 |