ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΠΕΛΑΣ...Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ; (BUSINESS LIFE)

Μετατρέψτε τους δυσαρεστημένους πελάτες
σε κέρδος για την επιχείρησή σας

 

Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη της επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών;

 

Αντί να ξοδεύεται χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας !!

 

 

Στόχος του βιβλίου είναι να κατανοήσουν οι επιχειρηματίες αλλά και οι υπάλληλοι, ότι ένα παράπονο δεν αποτελεί μπελά για την επιχείρηση, αλλά δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της. 

 

Η σωστή διαχείριση των παραπόνων μπορεί να προσφέρει στην επιχείρηση πανίσχυρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

 

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να επιδείξουν πιο υπεύθυνη στάση έναντι των δυσαρεστημένων πελατών τους και οι οποίες αναζητούν τη συνεχή βελτίωση είναι αυτές που θα επωφεληθούν τα μέγιστα διαβάζοντας αυτό το βιβλίο.

 

Πελάτες και Παράπονα

 

 

  • Πόσο Αξίζει ένας Πελάτης
  • Τα Παράπονα και η Φύση τους
  • Η Συμπεριφορά των Δυσαρεστημένων Πελατών
  • Γιατί οι Περισσότεροι Πελάτες δεν Παραπονούνται


Διαχείριση των Παραπόνων

 

  • Η Επίλυση των Παραπόνων
  • Διαχείριση Γραπτών Παραπόνων

Ενθάρρυνση των Παραπόνων

 

  • Τηλέφωνα χωρίς Χρέωση
  • Φύλλα Παραπόνων, Διαδίκτυο και ?λλες στρατηγικές Ενθάρυνσης Παραπόνων
  • Πολιτικές που Ευνοούν την Έκφραση Παραπόνων
  • Ύπαρξη Γραπτών Πολιτικών προς Όφελος
  • Οι Υπάλληλοι ως Αποδέκτες των Παραπόνων
  • Τα Παράπονα των Εσωτερικών Πελατών
 

Τιμή: € 18,00

Κωδικός: 1-003-82-002

Ποσότητα

 

A A

 
Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Έτος 'Εκδοσης: 2008
Αριθμός σελίδων: 187

x
Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;